Glasflaskor

Glasflaskorna jag köpte på IKEA var till för att fyllas med flytande tvättmedel. Har precis börjat använda det istället för pulver. Och eftersom man har bara en maskin så är det onödigt att köpa fler plastbehållare som finns i affären. Köper endast refillpåsar när det är slut. Har en tredje flaska som var till Color men mannen tyckte vi kunde använda en glasflaska till saft och vatten. Så jag får köpa en till vid nästa besök på IKEA. Det är ju snyggast om allt är i samma!
Känner att dagen bara flyger iväg utan att jag hinner uppfatta nått. Maken och jag har nyligen ätit rester till lunch och förhoppningsvis ska vi hinna iväg på en tur till affären för att fylla upp i skåp och kyl för det ekar just nu.
 Förhoppningsvis har jag gjort en bra och nyttig matsedel som gör att man kan tappa det man har gått upp på semestern. Har insett att jag verkligen måste komma igång med nån slags träning innan Friskis drar igen. Har hittat en runda man kan cykla runt som är troligtvis över 1 mil. Och om jag anstränger mig lite mer så kan man gå runt. Måste göra nått som gör så kroppen kan förbränna fett.


Kommentarer
Postat av: Julia

Kul & se dig idag vännen! Vad fint med glasflaskorna. Så enkelt men jättesnyggt och piffig inredning :-) härliga idéer du har! Fin inspiration.



Tusen kramar

2009-07-27 @ 20:25:09
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0