Underbar kväll!

Middagen hos grannarna vad precis vad man behövde, god mat och god sällskap.
Timmarna bara flög iväg, det är verkligen så när man njuter. Deras dotter ger verkligen så många roliga stunder, för hon ska berätta så mycket om saker och man förstår inte riktigt allt och det ger många många tillfällen att skratta. Härligt värre!
Det har verkligen varit en bra dag över lag för jag har inte tänkt och kännt nått om att jobbet börjar imorgon, kanske det är att man förnekar det eller så är man så avslappnad att man glömmer?? Det känns iallafall helt okej att köra dit. Är ju ändå ledig på tisdag så det är en mjukstart för mig.
Kanske, bara kanske är det nån kund som har saknat mig?
Hoppas ni alla har haft en toppen helg! Ni som har semester kan ju tänka lite extra på mig som ska köra till jobbet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0