Toppen..

...festen är räddad! :)
Fick dessa små figurer av mamma när jag var uppe hos dom. Dom är till för att sättas på glas för att man kan hålla reda på vilket glas som är sitt. Har aldrig sett nått liknande innan. Kul grej är det iallafall. Så nu kan man vara lugn att man inte får i sig nått som man inte vill dricka. Men det gäller ju att komma ihåg vilken figur man hade bara!

Vill så gärna ha tag på Johan just nu, men han är i Hässleholm och arbetar för tillfället och jag når inte honom nånstanns. Det brukar bli så just när jag vill ha tag på honom som mest. Jag är i en jobbig situation just nu!! Spotify inloggningen kräver lösenord och jag har inte det =) =) =) =)
Jag som vill lyssna på bra musik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0