Så orättvist

Vilken trevlig kväll detta blev, NOT!!! Sitter här helt själv medans mannen gör allt som är så viktigt, sånt som är så viktigt att det ska upp våran tid tillsammans. Nu när man äntligen har semester så ska man väl kunna spendera den tiden tillsammans?. Jag har ändå ett jobb som innehåller många sena kvällar och då kan man inte vara social när man kommer hem för då är det tid för att gå och lägga sig. Shit kul är det verkligen. Men det är nått som bara jag tycker helt enkelt.
Jag kan sitta här med mitt glas vin och tycka synd om mig själv! Kul är det iallafall inte.
Jag vill så mycket mer!

Jag e så frustrerad just nu, för det är samma visa om igen. Inget tas på allvar.
Eller så har inte jag förstått detta??

Hur ska det vara egentligen, säg mig det!!
Här sitter man med så många önskningar som man vill ska slås in. När???

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

hoppas det känns bättre snart!! man måste ha önskningar och mål, för att kunna kämpa mot dom =)!



kram

2009-07-24 @ 14:46:25
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0