Kubb-, och Buzzspelning

Vi blev bjuda hem till Johans syster igår eftermiddag. Vi grillade korv och spelade en del kubb och buzz. Det blev så trevligt och kvällen var så varm och härlig. Tycker om när man kan göra spontana saker. Hade ändå inte planerat nått viktigt på kvällen. Synd är att man glömde kameran, hade gärna tagit en massa kort! 
Vi tjejer slog killarna stort på kubb iallafall, är man mästare så är man =) Roligt hade vi minsann.
Efter nio begav vi oss hem, somliga skulle upp och jobba =) medans andra inte.

Jenny och Fredrik

Idag drog jag mig ännu till klockan var efter nio innan jag klev upp. Har lite på schemat idag men får se om jag vill och orkar göra det innan det är dags för att köra till jobbet. Har haft en lika sömnlös natt som igår och det gör mycket. Är inte riktigt människa förrens några timmar senare.
Nej om man skulle äta lite frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0