Jag är skadad!

Helvetes fan fan fan fan!!!
Självklart ska man få fan för att man lyfter en stenplatta. Det bara högg till i ryggen och sen var det stop. Jag blir så jävla trött på att alltid ha ont nånstanns! Och just nu när det är så mycket som jag ska ordna med. Allt kommer ta så mycket längre tid. Varför skulle man lyfta den??? Jävla-&%€ψ§≈!!!!
Nu har jag fått ut mina agreessioner och ska försöka sansa mig :P Det är verkligen så typiskt.

Över till nått annat; Kursen i Karlshamn igår gick toppen förutom att vi hade en bastu i lokalen vi satt i. Alla tappade koncentrationen på eftermiddagen för alla var helt slut.
Men i övrigt var det jättebra kursledare, Tobias från GOTLAND som vi spelade Keno med =) Man fick en bättre helhet hur det funkade men som sagt var det väldigt mycket info att ta in.

Ska göra en snabb runda ner till stan för att besöka bolaget och några affärer för jag är ute efter en bolero. Sen snabbt tillbaka för att dona med annat innan jobbet börjar.

En sån kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0