Hemma igen

Åh nu är man hemma efter en underbar vecka i Falun, det var verkligen helt fantastikt härligt. Träffade många nära och kära. Så det blev en massa bilturer fram och tillbaka.
Har verkligen inte hunnit eller tänkt på uppdatera bloggen för man har varit så upptagen. Inte ens kollat på nån tv har man gjort.
    Just nu är det en massa tvätt som ska tvättas och jag har en massa grejer jag ska göra under min sista semester vecka. Man är ju helt solo hela denna vecka för det blev helt fel med Johans semesterveckor. Så i morse vinkade jag hejdå till min kära make. Ska köra ner till stan till kl 18. för att möta upp han och Mona och Martin för vi ska kolla nya Harry Potter filmen på bio. Ska verkligen bli kul och se om den är bra eller inte.
Kommer ladda upp en massa bilder här inom kort, håller på att föra över dom just nu. Hoppas ni alla har haft en bra vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0