Falun - dag 6

Nu är det sista delen av en toppen vecka i Dalarna.
Lördagen körde jag, Johan och mamma på en liten shoppingrunda. Jag inskaffade mig 2 st pelargoner för första gången och 2 svarta krukor. Ska ut och ragga efter nytt tyg i veckan, för jag ska sy en kappa till köket och göra om i fönstret har jag tänkt. Johan var in på siba och gjorde ett ärende. Därefter körde vi hem i hettan. Åt lite lunch och bestämde oss för att åka och bada nånstanns för det var så varmt.
Jag och Johan körde till ett ställe som heter Gullnäsgården. Vad det var skönt att bada.



Det var vi och en annan familj där så vi hade det mysigt på den lilla stranden. Perfekt var det!
På eftermiddagen efter pappa hade slutat jobbat packade vi bilen med mat och körde hem till min bror för att äta middag där pga av att han hade jour.


Johan skulle givertvis bada igen =)

Jag och Tage höll oss på stranden.




Ett bra slut på veckan, dagen där på for jag och maken hem i regnet som kom på förmiddagen. Har aldrig varit med om nått liknande när vi passerade Örebro. Man såg knappt vägskyltarna för det regnade så mkt. Men hem kom vi =)
Mår så bra i själen efter besök där hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0