Falun - dag 5

Fortsätter med mina fotoinlägg som det har blivit från våran semester i Falun.
Glömde säga det att efter besöket hos min bror körde vi hem till min barndomsvän Kristina och hennes sambo Nicklas. Där möttes vi av en gipsad Nicklas, stackar hade kört motorcross och vurpat så det blev brutna ben i kroppen. Verkligen jobbigt läge. Men annars var det bra med dom.
På fredagen körde jag med mina föräldrar ut i skogen för att plocka blåbär och svamp.
Vi fick en toppen dag vid Stensjön som det hette, lite blåbär blev det men dom var inte riktigt mogna än så jag hoppas mamma och pappa plockar lite åt mig som jag kan göra paj på sen.




En början



Underbart väder

Mor och dotter

På kvällen hade vi bjudit hem Daniel och barnen på middag hos mamma och pappa.

Gustav älskar att leka med tekniklego!!

Fotomodellen!!


Blev en massa bus med farfar.

Vår lilla skörd av kantareller. Gott var det!!!

Pappa och Daniel kollar in nya kameran.

Vi åt lax till middag och det var såå gott, god mat är det garanterat när pappa lagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0