Falun - dag 1-2

Förmiddagen går som ett nafs kan man tycka, men idag blir det en slapp dag om jag får bestämma.
   Resan upp till Falun gick toppen, vi åkte redan kl 03.45 på morgon för jag tycker det är skönare att köra när det inte är så mycket trafik. Johan, min så kallade co-driver, som bara sov mer än 5 timmar var av att det tar typ 6,5 h att köra upp, var jättetrevlig som sällskap :P Han är som han är =)
Väl uppe blev det kramkalas med mamma. Och pappa kom senare på kvällen.
Dag 2 körde vi hem till min ena bror och hälsade på. Bebisen i magen hade växt en massa och allt var bra. Längtar gör vi! Där blev det lunch och en massa snack om allt och inget.





Så underbart bor dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0