En bra dag

Då var denna dag snart över....Det gick väldigt bra på jobbet, fixade med avdelningen, behövdes inte göra så mycket med den för den var i toppform, härligt! Därefter fick jag i uppdrag att stå i förbutiken för att byta till rast. Blir mer och mer hemma där, som sagt innan är det mycket jag inte klarar av, men det känns bättre. Det blir lättare ju mer jag får vara där i framtiden. Rätt kul är det!
Nu på kvällen har det blivit att man har betalat räkningar och städat undan i köket....Börjar känna av tröttheten och jag ska snart krypa ner i den renbäddade sängen =) Det är väl bara för mysigt!
Imorgon ska jag ge mig på cykelturen jag pratade om innan, körde där med bilen efter jobbet nu ikväll och det blev ca 1.3mil. Ska bli skoj och se om man får ont i gumpen eller inte.

Nej om man skulle försöka få in katterna så man kan lägga sig. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0