Dagens små händelser

Känner mig mycket piggare och det kanske har med att jag har suttit och kollat på Ellos och skickat iväg en beställning kanske =) Jag tänkte att det kunde vara kul att ha lite nya klänningar till utomlandsresan. Hittade massor men det var väldigt mycket som var slut så jag får se om jag kommer behålla nått. Man kan ju alltid hoppas. Fina var dom allihopa. Speciellt denna, så söt den är!
Snart är det dags att göra dagens goda gärning, att jobba.
Hann med att fixa med gamla räkningar som inte har blivit insatta i pärmar och kört lite tvätt. Det kan man vara lite nöjd med!























Kommentarer
Postat av: Malin

Så söt klänningen är...

2009-07-29 @ 17:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0