Cult design

Nått jag redan har inskaffat mig
är en tvålpump, en kub och ett passande träfat från Cult Design.
Nått som jag verkligen ångrar är att jag
köpte mig en rosa diskmedelspump. Trodde det skulle bli rätt fräckt att ha det mot det bruna kakel som vi har, men icke.
Så det kommer bli att jag köper en ny sån så kan jag antingen sälja eller ge bort den rosa. För det är mycket snyggare att ha allt i en och samma färg. Misstag gör man.

Dessa två dagar som jag har varit ledig har verkligen gett mycket, har kännts som en minisemester. Men nu väntar 4 dagar jobb sen så är det verkligen dags för mig att ta semester. Nedräkningen kan börja!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

riktigt snyggt !!

2009-07-09 @ 23:48:27
URL: http://baradu.webblogg.se/
Postat av: malin

vart är diskmedels-setet inköpt?

SÅÅ FINT



mvh MALIN

2009-07-11 @ 21:17:17
Postat av: malin

åh sorry...såg nu cult design :)

2009-07-11 @ 21:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0