Bolero

Igår blev det en lång och klibbig dag minsann. Inte ens regnet gjorde det svalare, snarare tvärtom. Man fick smita in i mejerikylen i mellanåt för att svalka av sig=)
Men idag verkar det vara bättre med luften, solen skiner fortfarande, härligt.
Shoppingen gick bra igår, champagnen fanns och jag sprang genom hela stan för att finna min bolero till klänningen på lördag. Dom hade på Kappahl typ 2 st kvar av en vit variant. Så jag hade inget annat val än att ta den.


Den får duga, det blir perfekt till kvällen för jag hoppas vi kan sitta ute länge och mysa med levande ljus och det goda sällskapet.
Ryggen känner jag inte av lika mycket och det är väl tur det. Tänk om man hade åkt på ryggskott, då tror jag att jag hade blivit helt knäckt. Vilken pärs det hade varit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0