Vilken kick

Åh vad underbart det va att vara tillbaka, känna svetten rinna och fettet brännas!!!
Ni som funderar på att börja att träna, tveka inte, det ä så roligt. Det blir ju så mycket bättre när dom spelar så bra musik, Lady gaga och Iron maiden :P
Idag blev det ett baspass med Helena L, lika bra att ta det lugnt första gången, man har ju inte tränat på flera veckor. Dom nya skorna blir nog bättre ju mer jag använder dom. Ska nog kolla på nya kläder också. Byxorna är rätt stora =) Hahaha. Sen måste jag nog börja sola lite solarium, jag e nog bland dom vitaste i hela Sverige. Eller får jag köpa långbyxor istället. Jag vill ha en massa sol!!

Idag lyckades maken missa bussen från jobbet, han satt kvar på jobbet ,glömde bort tiden. Fattar inte hur man lyckas!


Kommentarer
Postat av: R

Härligt! Nya pass och schema =) Har kört löpning hela julen så det är skönt att komma igång med lite gym också igen :D Kört hårt tjejen!

Kramar

2009-01-14 @ 12:00:20
Postat av: Malin

Ja precis kan bli lite enformigt. Hoppas vi kan träffas snart igen. Kramar

2009-01-14 @ 23:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0