Välkommen fredag!

Imorse var det ingen lek att kliva upp, låg till 10.00. Är måttligt trött på att det ska vara så mörkt på morgonen. Nu vill jag ha sol och värme! Johan har det inte lätt heller, somnade på soffan och fick sen och la sig och sov vidare som en stock. Så jag satt själv och kolla tv. Lite tråkigt men det gick. Tog en kvällspromenad igår, men jag blev rädd ett tag. Kom till ett skogsparti och jag fick för mig att det gick nån bakom mig, brukar inte gå så sent i vanliga fall. Men känslan var oerhört otäck, men just därför vill jag att våren ska komma så det inte är så mörkt jämt!

Sitter här och håller tummarna att bilfirman ska ringa under dagen och säga att bilen är fixad. Men det brukar inte var min tur direkt men jag hoppas iallafall. Jag vill köra runt i V70 ju :P


Bra låt!
Snart Friskis, ska ha Petra idag, hon är min stora favorit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0