Trist.

Usch blä, ställde mig på vågen och man har gått upp. Det hade gått jättebra veckan innan nyår men sen var man väldigt dålig på att tänka efter. Ligger fortfarnade på -10.7kg som jag gjorde för 2 veckor sen. Innan nyår låg jag närmare 12kg så det är ett stort bakslag. Ingen träning har det heller blivit för dom har haft annat schema och nu är det uppehåll till den 12 januari. Kombinerat med maten man har ätit så är det inte så konstigt.


Men nu har jag vända på det! Ställde klockan imorse och gick upp för att ta en promenad innan frukost. Det var så skönt när man väl kom ut. Jag kan verkligen inte falla tillbaka nu! Längtar verkligen tills man är fri från förkylningen och när träningen kommer igång så man kan bli som "folk" igen =) Vill absolut inte tillbaka när jag vägde +10kg.

=(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0