Repris

"God morgon."

Igår körde vi upp till Karlskrona och kollade in Ralles nya lägenhet. Den var superfin bortsett att han som bodde där innan inte hade städat! Så klart blir man besviken och man fattar verkligen inte hur besiktiningen gick genom. Helt otroligt. Tyckte så synd om Ralle. Hoppas verkligen att dom skickar dit en städfirma så han kan komma iordning. Men jag blev väldigt imponerad hur nära högskolan det va. Bara över gatan. Kommer ihåg sjäv när man bodde i Uppsala och då hade man över 30min cykelväg och vid bussåkning så skulle man byta 2 ggr.
Vilket busväder det var igår när vi körde igår. Började snö och mer än halva sträckan körde vi i 60-70 km/h för folk inte kunde köra ordentligt. Vilket gjorde att det tog sån lång tid att komma dit. Det skapar lätt ilska över att folk kör som krattor.

Imorse gjorde jag en repris från igår, tog en morgonpromenad. Det var mycket kallare idag men det bra iallafall. Fick se årets första Domherre =) Har alltid tyckt att dom är speciella. Väldigt vackra. Det är en del av vintern!

Idag är det inget planerat direkt. Har tänkt köra och storhandla och ev. byta gardiner. Har plockat bort alla jultomtar så denna vecka åker allt in i förrådet igen.

Ska lägga mig och läsa ur min bok jag läser för tillfället, "Om jag kunde drömma" så så bra. Har sett filmen och den gillade jag skarpt (Twilight).

Ha en skön söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0