Skön start på dagen.

God morgon

Idag var det verkligen uppfriskande med morgonpromenaden. Så lugnt och skönt. Tror stegräknaren fick fnatt igår för idag visade den 3211 på rundan. Så man kan ju undra vad det ska vara egentligen.

Just nu sitter jag i min ensamhet, Johan tog åt sig jobb idag så jag hoppas han hinner tillbaka innan jag kör.


Pratade med Julia på jobbet i förrgår om hur vi skulle göra med julklappen vi fick av Ica. Det blev att vi fixar naglarna. Fick presentkort på Hälsa och helhet. Vi var båda inne på antingen naglarna eller massage. Och jag har alltid velat prova att förlänga naglarna, det är så snyggt. Kom på att jag och Johan har ett presentkort till som vi fick som bröllopspresent och då kan man ta massagen då istället. Inte så illa det.
Nu ska vi bara hitta en ledig dag som passar oss båda, men det ska det nog finnas :P

Kommentarer
Postat av: Julia

Då har ni det som oss, perfekt ju! Naglarna tillsammans och en helkroppsmassage etc tillsammans. Allt i ett ;-) har inte kollat upp dagar än men det gör jag så fort jag vet något om A. Har du kollat upp än? Ser fram emot det. Kramar!!

2009-01-11 @ 03:11:38
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0