Träningssnack

Oj det blev inte mycket sömn inatt. Killarna höll på väldigt lääänge och jag skulle upp 06.10 i morse. Men upp kom jag men med väldigt trötta ögon.
Arbetsdagen gick utmärkt, vi har inte så mycket kunder just nu, vilket jag tycker är konstigt. Löninghelg för dom flesta ju. Jaja det vänder säkert.

När jag kom hem efter 13.30 åt jag en liten lunch och sen 15.00 körde jag till träningen. Stackars Malin har blivit dålig så hon kunde inte vara med idag. Det är så många nu som är sjuka, vill verkligen slippa bli sjuk igen. Man ska vara noga med att tvätta händerna för att undvika.
Idag mötte jag överhuvudet på friskis, det var verkligen en järnkvinna. Vilken kropp hon hade och passet (medel/styrka) var extremt roligt. Jag orkade mer än jag trodde, var så matt igår så man var lite tveksam om man skulle klara av det. Så det var ju extra positivt.
Nu är det inte förrens på tisdag det är dags igen, 2 hela vilodagar blir det. Nån promenad ska jag trycka in då, har blivit dåligt på den fronten. Blev så när träningen kom igång men jag behöver nog har regelbundna promenader iallafall.
Står på -11.2 kg nu. Så svårt det ska vara att komma över 12. Har kämpat i 2 månader nu. Men har inte skött mig direkt så det är väl bara att inse fakta!
Fast det är svårt att få in det i huvudet när det har gått så fint innan. Jag vet att man kommer till en punkt där det står still men för mig har det varit, sjukdomar,skador,julhelger. Har helt tappat flytet.
Jag hoppas jag kan komma in i andra banor igen för att nå mina mål.

Tror jag ska sätta mig och glo på Schindler´s List som går nu på tv. Den är så bra!

Tänk positiva tankar! Kanske man har byggt upp lite muskler som väger?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0