Torsdag redan!

God morgon alla i blogg världen!

Oh my good säger jag bara till gårdagens pass med Kicky!! Det var det värsta jag har varit med om. Så JOBBIGT. Men jag kommer inte kunna vara med på hennes pass för jag jobbar varje onsdag. Men igår var det ett undantag. Är iallafall glad att jag har testat. Jag svettades kan jag lova!!!
Men jag måste erkänna att jag börjar att gilla armhävningar mer och mer. I lagom mängd vill säga :P

Igår hade vi Malin, Tobias och Tuva på besök. Vi fikade och hade det trevligt. Tuva showande som vanligt! Vilket charmtroll hon är!!! Hon skulle kasta "tårta" på Johan hela tiden. Vilken syn. Det gäller att ha fantasi!

Igår kväll blev det bestämt att halva familjen kommer ner i februari. Överlycklig. Synd att dom behöver köra redan på söndagen. Men det kommer bli 2 mysiga dagar tillsammans, det är inte fy skam! Nu är det nedräkning!

Dags för frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0