Tisdagen

Idag flöt dagen på väldigt bra, gick upp 9.30 och åt lite frukost. 10.30 körde jag till stan för att hämta Johan så vi kunde gå till banken och ordna med pengar till bilköpet som vi ska göra i morgon. Så mycket folk det var där. Men bankierna jobbade på bra så vi hann med alldeles lagomt =) Körde tillbaka maken och jag parkerade bilen utanför Friskis för att träna kl 12.00.
Det var superroligt, jag trivs så bra på passen!
Sen var det bara att skynda sig hem för att hinna med duscha och äta lunch innan det var dags för jobb. På jobbet var det kolungt i vissa stunder så jag har mått bra hela dagen lång!

Imorgon ska det donas med det ena och det andra. Skönt att vara ledig en onsdag, halva veckan redan gått.

Nu väntar sängen, trött är jag. Ska ta en morgonpromenad är det tänkt så då ska man orka kliva upp i tid också, hhahhha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0