Stegräknare

Vilket härlig dag det har varit, jobbade mellan 8-12, det är glassigt!! Vi hade det så lugnt hela förmiddagen så jag hann med att plocka upp veckotidningarna mellan kunderna. Fick se då att Allas hade en stegräknare som man fick på köpet. Så det slutade med att jag köpte en. Tänkte det kunde vara skoj och se hur långt man går egentligen när man tar rundan.



Den är ju inte direkt 100% säker men det får man räkna med.
Hade hoppas på att vädret var lite bättre men lite snöstorm är helt okej :P

Är så nyfiken nu så jag måste ut en sväng.

Kommentarer
Postat av: Julia

Åh! Det kunde du ju sagt, nu vet jag vad jag ska köpa mig imorgon ;-) billigt och bra sätt att få en stegräknare på.



Förresten, bli medlem här http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=11938 , samla poäng och byt in dem mot presentkort i olika affärer :-) billigt och bra!

2009-01-08 @ 14:35:29
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0