Onsdag

Usch vad trött man är dessa dagarna. Igår la mig tidigare än vanligt men ändå sov jag längre imorse. Inte förrens 10.00 klev jag upp. Kan inte påstå att jag är direkt pigg iallafall. När kommer solen?

Igår var jag och Johan barnvakt ett litet tag för Tuva, hon är så härlig. Vi kollade på hennes favorit, Pippi. Hon är ett stort fan av henne. Sen plockade jag och Johan äntligen ner julgranen. Så vi bar in alla kartonger och grejer i förrådet och det är verkligen skönt att ha allt det nerplockat. Men i vår när vi har fått ut alla trädgårdsmöbler måste vi rensa i förrådet. Har allt bara inslängt och mycket av det kan vi nog kasta på tippen. Ska verkligen ha vårstädning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0