Måndag igen.

Idag var jag väldigt trött när jag vaknade, somna om och vaknade 2 timmar senare med värsta yrsel. Allt snurrar i jämna mellanrum. Det är verkligen läskigt, för jag känner mig rätt okej annars. Har fått i mig lite frukost och druckit vatten. Men det är fortfarande snurrit. Hoppas verkligen att det försvinner snart.

Igår körde vi till Willys och storhandlade. Skönt att ha det gjort när man gjort en matsedel som räcker till slutet av denna månad. Det är verkligen så mycket bättre än att ha det oplanerat.
Byta gardiner får bli morgon, orkade inte med det igår.

Kylan har verkligen kommit till skåne, -11 visade tempen när jag kom upp. Brrr.
Katterna ville ut iallafall. Men det lär inte dröja innan dom kommer in igen.

Hejhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0