Lite lättare

Snart bär det av till träningen, skönt att få tänka på annat ett tag. Känns väl lite bättre idag för jag och Johan låg och pratade innan vi somnade. Men man är ju så bra på att förtränga det dåliga. Men till slut orkar man inte hålla allt gömt och då kommer allt över en och man gråter i massor. Så har det varit länge, men vill inte visa att man mår dåligt men det bästa är nog att man pratar om det direkt, istället för att samla allt under ett lock. För inombords mår man kasst men utåt visar man en helt annan fasad.

Fick en glad nyhet igår av min kära bror. Han och Malin ville komma ner och hälsa på nu i februari. Hur glad blir man inte då? JO MASSOR. Älskar min familj så mycket. Han sa t o m. att mamma och pappa kanske samåker med dom. Dubbelglädje. Hoppas vi har en helg som passar alla! Hoppas hoppas. Att träffa familjen är den bästa medicinen. Man blir så glad! För det är inte många gånger man träffar dom på 1 år. Så varje gång är så underbar!

Nu ska jag förbereda mig för träningen.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0