Längtar

God morgon

Dags för vägning idag och äntligen går det åt rätt håll, -11.4kg. Nästan 1kg sen förra veckan. Måste säga att jag längtar så mycket tills nästa vecka när träningen kommer igång. Det har verkligen varit tråkigt utan den. Och nu är man förväntansfull också över alla nya jumpapass. Ledarna har bytt musik och rörelser. Så skojigt kommer det bli.

Nu har vi plus grader ute igen så ALL snö är borta, något trist. Men vad kan man göra åt det, inget.
Har satt på min stegräknare nu och ska kolla vad man kan göra på en dag. Ska snart ut på min dagliga promenad och sen gå på lite storstädning här hemma. Lagomt roligt! Är lite inne på att baka någon kaka eller nått. Nått man kan bjuda på när man får främmande. Får se hur jag gör.

Hej hej


Kommentarer
Postat av: Ida

Heja Malin!! Du är så duktig.=)

2009-01-10 @ 18:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0