I walk the line

Oj vad jag och maken har mysigt i soffan med att kollat på film och ätit gott. Man skämmer bort sig själv.
Men tur är väl det att fredag bara kommer en gång i veckan.
Ja nu är det helg och jag ska jobba. Hoppas verkligen att tiden går fort speciellt i morgon. Gillar verkligen inte att jobba helg, förr hade jag bara en lördag i månaden men sen blev det ändrat. Det var förr det, inget att grubbla över nu.

Idag hade jag stegräknaren på mig hela dagen. 1 promenad och resten är vad jag har gått hemma.
7718 steg (4266 steg ute). När man har den på sig så har det blivit lite maniskt att man ofta tänker på var man går och var jag tjänar om jag inte genar där och där. Det gjorde att jag gick mer än 1000 steg mer igår på samma runda. Man kan ju undra om den verkligen stämmer alla gånger. Vi hoppas på det.

Nu har jag verkligen inget annat vettigt att skriva om.

Adjö...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0