How I met your mother

Har kollat på How I met your mother nu efter jobbet. En serie som jag och Johan helt enkelt bara älskar. Den är så rolig på alla sätt och vis. Man skrattar nästan hela tiden, så härligt. Gillar stort Marshall, han kan man även se i filmen Dumpad.


Barney, Lily, Marshall, Robin och Ted är mina favoriter!!!!


Jobbdagen flöt på väldigt smidigt idag, fick "bara" några dumma komentarer från kunderna. Vilka människor det finns. Ibland önskade jag att jag slapp all kundbemötande!! Men det är bara att stå ut.
Nu är det bara 2 arbetsdagar kvar av denna vecka, till helgen får vi främmande. Ska blir mycket trevligt att få min andra familj på middag. Funderar på 3 rättersmiddag. Hmm......

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0