Massa känslor

Jobbet gick bra, lugnt med folk. Tackar för det för jag har inte varit på humör idag!
Fick en jälva kärring som hetsa upp sig för jag sa summan åt henne. -JA vänta!!! sa hon till mig. Ursäkta mig att du är så jävla seg att ta upp en jävla bonuscheck. Men vad fan gör det att jag säger vad beloppet blir??? Om man vill betala med bonuscheck och kontanter spelar det väl ingen roll. Helt otroligt.
Ska bara vet vad man kokar inombords.

Har fallit i en svacka där allt e jobbigt, det är så svårt att sätta ord hur jag känner mig så jag ska inte ens försöka att skriva om det. Jag kan inte just nu iallafall. Allt maler i huvudet på mig bara.
Är så jävla besviken på mig själv. Jag vet bättre, men ändå gör jag allt fel.



Kommentarer
Postat av: R

Sådana perioder suger. Jag förstår precis vad du menar! Och av någon jävla anledning lyckas man träffa de mest korkade jävla personerna under sånna tider =)

Men kämpa på vännen! Det vänder strax igen!

2009-01-20 @ 07:45:42
Postat av: malin

Hoppas verkligen det! Kram

2009-01-20 @ 15:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0