Gott Nytt År

Igår firade vi in det nya året hemma hos Mona och Martin. Vi hade en toppen kväll med God mat och dricka. Tyvärr blev inte efterrätten som vi hade tänkt men det gjorde inget. Vi åt så mycket annat.

     
Våran skörd av raketer och smällare. Våra karlar var så stiliga.

    
Johans försök till en halv B52:a Men den var inte riktigt lika god som med alla 3 sorterna =)


Syns det att jag är nått trött eller :P

Sen var det dags för tolvslaget.



Mona är reda med champagnen.

Gott Nytt ÅR!!!! Ganska misslyckad bild men kul att vi kunde få ett med alla fyra på.





Fråga mig inte vad dom har för sig =)

Kvällen var jättetrevlig och allt gick som det skulle. Fick se många fina raketer. Vid 03.00 så gav jag upp. Då hade jag suttit i nästan 2 timmar att försöka hålla ögonen öppna. Jag var så så trött. Men jag ville vara uppe. Sov iallafall gott i deras gästsäng. Nu är vi hemma igen och ska nu ut på en lite promenad. Solen börjar försvinna och det lär bli kallt, så tror inte jag kommer ta den vanliga rundan. Sen ska vi hämta pizza för varken och eller Johan orkar laga mat just idag.

Hoppas bara att detta året kan bidra med många underbara ting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0