Äntligen!

Efter frukosten igår började jag må jättekonstigt, illamående och trött. Så det var skitsvårt att palla med träningen. Åt lunch när jag kom hem och begav mig till jobbet. Känslan bestod ända tills på kvällen. Idag är det bättre men hoppas verkligen att det inte nått skit som infulensa som är på väg. Johan mår inte heller bra. Peppar peppar!!!!

 Den är veckan har det spärren släpps! Är så glad att det är på gång igen. -12.7 kg Det har varit så jobbigt att gå upp och gå ner ett par hekto men inget mer. Nu har jag inte långt kvar till 13 och det känns helt underbart. Helst vill jag glömma december och januari månad för dom har varit pest och pina!!
Så härligt att vara "tillbaka" igen på rätt spår!

Nu väntar en sen frukost och sen ska vi till stan och handla kläder och mat!
Trevlig helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0