2009

Det blev den vanliga promenaden iallafall. Man fick upp värmen efter ett tag så det var jätteskönt. Fick dock inte med Johan denna gång men i fortsättningen kommer jag nog att ha lite sällskap! Kul!!!
Idag har vi inte gjort nått märkvärdigt. Har slappat i soffan och kollat lite filmer. Imorgon är det vanlig jobbdag, men hade helst sluppit det om man själv hade fått välja. Men det positiva är att jag är fri hela helgen istället. På lördag ska vi upp till Karlskrona för att hälsa på Ralle och se hans nya lägenhet. Sen får vi se vad som händer på söndag.

På trettondagsafton är vi bjudna till Jenny och Fredrik. Vi ska ha Wii-kväll med svärföräldrarna. Vi "ungdomar" har pratat så mycket om detta Wii så dom ville vara med och testa. Jag säger bara det, Hur kul kommer vi inte få då! Hahaha. Ska försöka komma ihåg att ta kort så jag kan lägga upp några bilder. Ska bli väldigt intressant iallafall!

Har funderat lite på om man ska ge några nyårslöften, har ett löfte/mål som jag redan har börjat med och det är att gå ner i vikt. Än så länge har jag lyckats komma en bit på vägen. Och det löftet ska jag hålla!! 
Ska väga mig i morgon och vi får se efter vad som hänt efter nyår =)

Nu har jag verkligen vänt på dygnet, illa!
Sov gott......




Du och Jag!! 4 år och 4 månader idag. Älskar dig föralltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0