Mindre storlekar

Vi tog en snabb runda på stan igår, trodde vetrinären hade öppet på lördagar men det gissade vi fel. Vi åkte vidare till Kappahl där jag fyndade lite.

En rödrandig tröja och 2 st singoalla tröjor och 1 par mysbyxor.
Så sköna dom är. Vill köpa fler färger av singoallatröjorna men det är så tråkigt att köpa och sen är dom för stora om några månader. Men jag får se, dom var inte allt för dyra heller.
Nu kan jag handla kläder med storleken 44-46, innan hade jag 50-52.
Så nu är det extra roligt att köpa. Men jag ska avvakta, inte handla allt för mkt nu iallafall.

Idag är det slappsöndag som gäller, träning står också på schemat men det är inte förrens kl 18.00 ikväll.
Nån promenad tänker jag inte göra innan för det verkar kallt och blåser ute.
Det får bli i morgon.

Pratade med Jenny och Fredrik igår om träning och sånt. Dom ville ta med mig på löpning i Tollarp. Kan vara roligt. Ska pröva lite själv först sen kan jag se om jag pallar trycket =)
Kan ju vara en målsättning att börja smått till sommaren?

Ha en skön söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0