Vilka nyheter =)

Usch jag vaknade av att jag drömde att Anja Persson körde ihjäl sig på en skidtävling, skyddsnätet höll inte så hon störtade ner i en ravin. Drömmen var så tydlig att jag verkligen fick tänka till extra när jag vaknade om det var sant eller inte. Det var otäckt hur verkligt det va. Men tur var det bara en dröm! Sen när har dom störtlopp brevid en bergsvägg? :)

Mamma ringde och väckte mig idag, vi pratade i nästan en halv timme. Det är verkligen jättemysigt att snacka med mamma för hon har alltid nått kul att berätta. Fick reda på att dom kommer ner iallafall om inte nån blir sjuk så klart men det var en glad nyhet. Iallafall så började hon prata om att dom hade tagit med en spark till min ena bror och hans familj och där hade pappa och Hanna kört med och så fick Sune (hunden) dra den och han sprang för fulla muggar =) Kunde verkligen föreställa mig huset där dom bor och ALL snö som finns där och hur bra före det är med spark. Man blir så glad inombords av sånt familjesnack! I LOVE IT!!! Dom hade -17 grader idag. Inte dåligt det, till skillnad med våra +2 grader =)
Vi hade kunnat prata ännu längre om det inte va för att dom borrar som tokar i lägenheterna för att installera nått med nätverk, man hörde inte vad man sa. Längtar till den 27 feb!!!

Fick ännu en glad nyhet igår men jag avvaktar att berätta tillsvidare =)

Nu på förmiddagen har jag ringt Folktandvården i Tollarp för nu var det dags att höra om dom hade en tid. Jajamen, den 24 feb ska jag få lida ett tag. För det första hatar jag tandläkare och allt som tillhör det, ni ska veta vilken handsvett jag får när jag kliver i stolen. Det finns inget värre!!  För det andra vet jag att jag måste göra en undersökning och få bort EN massa tandsten. Jag vet att jag måste så det är bara att bita i!!!
Tyck synd om mig!!!

Nej oj vad tiden springer iväg. Dags för dagens träning. Vi ses.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0