Tömt 740

Träningen igår gick jättebra, nu var det bara bas men jag tog i mer. Helenas pass skiljer sig från de andra baspassen. Hennes har mer hopp och tuffare musik. Annars gäller det bara medel för min del.
Nu på eftermiddagen har jag varit ute i gamla bilen och tömt den med skit =) Ja det är konstigt att man låter en massa saker bara ligga istället för att kasta på en gång. Men nu äntligen är det klart. Vi har tänkt snygga upp den på söndag. Få se om man orkar eller inte, med tanke på att vi ska fira svärfar på lördagen =) hihihi.
Men jag hoppas vi är pigga, för då blir det tvättning, vaxning och storstädning inne i den =)

Nu äter jag lite lunch. Det blev verkligen "ta vad man haver". Fick en rejäl tömming av kylskåpet.
 Omelett med skinka,philadelphiaost och massa grönsaker. Blandingen av tomat, skinka och osten är fantastiskt gott.
Kanske man ska ersätta smör med sån ost?? Det är ju nästan hälften %fett. Jag kan ju inte påstå att jag äter mkt smör för jag har helt slutat med mjuk bröd what so ever. Endast wasas havre eller finn crips finns hemma.

Det är helt otroligt vad mkt snö det har kommit i natt och idag. Vräker ner hela tiden men det försvinner också. Det är inga kallgrader så det lär var borta inom kort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0