Tisdagen

Kom hem 22.30 igår och man är så uppe i varv att man inte kan lägga sig, så jag la mig i soffan och satte igång en film. Det skulle jag inte ha gjort =) Somnade på soffan efter en timme av filmen och sen vaknade jag vid 02.00 igen. Men det var bara att tvätta ansiktet och borsta tänderna och lägga sig igen. Sov oerhört oroligt, vaknade av att man har känslan att man har försovit sig. Men sen ringde klockan innan sju och man var så trött! Snoozade 2 gånger och det var inte bra. Kom något senare till jobbet än vanligt. Men som tur är har man rutiner så allt gick i ett.
Det var lagomt lugnt i butiken idag så tiden gick oerhört sakta. Men man överlevde.
När jag kom hem la jag mig i sängen i 3 minuter för att kela med Sally, det var då man kände av hur trött man var egentligen. Det var bara att resa sig upp snabbt för att inte bli seg.

Nu ska vi äta en tidig middag för jag ska få lite krafter inför dagens träning. Nu är det hela 3 dagar sen sist. Och det känns inte bra. Var täppt i näsan i morse men har inte känt av nått på dagen. Skulle inte alls förvåna mig om jag ligger sjuk på torsdag!
HOPPAS INTE!

På fredag ska jag och Julia få våra naglar fixade. Ska bli så roligt!

Efter behandligen ska vi hem till Julia och käka middag och ha det allmänt trevligt. Jag längtar!


Kommentarer
Postat av: Julia

Det ska bli riktigt trevligt!! Längtar jag också.

2009-02-04 @ 17:49:53
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0