Lite nytt i hemmet.

I söndags åkte jag på en lite shoppingtur till
Växthuset för att köpa krukor till mina nya blommor jag har köpt. Det blev 2 höga svarta till Orkideerna. En vit och en liten grå. Synd man har en sån hög soffa för man ser inte krukorna. Ni kan ju försöka att inte se hur skita fönster vi har men det är inte lönt förrens snön är borta. Katterna är så ointresserad över att torka tassarna innan dom hoppar upp på fönstret =)
Fick 2 nya blommor av svärmor så det var dom som skulle tillhöra i den vita och gråa krukan. Vilket gjorde att jag planterade om alla mina krukväxter här hemma. Det ska man tydligen göra i feb. Så nu hoppas jag att dom ska växa så det knakar!


Sen hittade jag Cult design´s diskmedelsbehållare som jag har länge funderat på. Så det fick bli en rosa. Ska inskaffa en sån som det står Tvål på också men kanske det kommer i rosa snart också.
  
Hatar verkligen vårt bruna kakel, när pengar finns så ska vi försöka att byta till nått snyggare!!
Det gäller även toaletten.
Vi kollade på en film i söndags och då såg jag ett badrum som jag blev helt förälskad i, vilken färg det var. Ska försöka leta upp nått som liknar det. För det var så läckert!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej Malin! Kul att du läser min blogg! :-) Super fin diskmedelsflaska, själv ska ja köpa de nya gracilis krukorna i rosa. Kram på dig!

2009-02-17 @ 10:34:28
URL: http://esteline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0