Konstnaglar

Dagen har varit jättemysig! Körde till Hälsa o Helhet vid 14.30. Får fråga mig runt så till sist hittar jag dörren in =) Där fick man möta massa människor som gick runt i vita morgonrockar. Alla i personalen var supersnygga, ni vet som i film. Det verkligen så. Jag fick iallafall en tjej som hette Anna och hon var supergullig. Hon gjorde ett toppenjobb med mina naglar. Är oerhört nöjd med resultatet. Det är väldigt ovant än att dom är längre och man vill inte göra nått som kan göra så dom går sönder. Det är ju knappt man vill jobba imorgon för man är rädd om dom. Nu när man har gjort sig fin!!!
Iallafall höll vi på i 1h och en kvart sen satt jag och väntade på Julia som kom till 16.30. Hon blev med nöjd, och det var ju bra det.
Sen bar det hem till oss för att hämta mannen och sen vidare hem till Julia. Ska lägga in lite bilder imorgon för idag orkar jag inte. Kanske Julia vill ge mig några från middagen ikväll. Annars får jag länka om hon lägger ut dom på sin blogg =)
Fick ett gott skratt när vi skulle åka hem, jag går ut i trapphuset och tänker tända i taket och tar knappen närmast dörren. Då ringer ringklockan. Haahahah trodde det var lampknappen. Hundarna i lägenheten börjar skälla som galningar och vi "ungdomar" börjar asflabba. Det var så bra! Skratt förlänger livet!!!

Vi hade iallafall en trevlig kväll med underbara Julia, god mat och massa Let´s dance.
Nej nu väntar sängen. Sovmorgon imorgon, det gillar vi.

På återseende....

Kommentarer
Postat av: Julia

Tack för en jättetrevlig dag/kväll. Haha! Det med lampknappen gillade jag, skrattade mig enda in till sängen igår. Självklart får du bilderna sen!



Kramar

2009-02-07 @ 07:35:52
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0