Tillökning

Berättade förra veckan att jag fick en glad nyhet och jag tänkte jag skulle dela med mig nu =)
Jag ska bli faster igen i slutet av sommaren. Älskade Johan och Malin ska bli föräldrar för tredje gången ♥
Så spännande är det, och förhoppningsvis kommer jag få träffa dom om en vecka. Just nu ligger Johan i feber och Malin mår inte så väldigt bra under graviditeten så jag hoppas verkligen att alla är friska och kry tills det är dags att köra.
För jag vill så gärna träffa dom!!!! Mamma och Pappa också förstås!

Nu håller vi tummarna!

Sen nått annat roligt för mig är att vågen visar minus =) -13.9kg Det trodde jag inte med tanken på hur jag mår men jag har varit ordentlig med maten så det var positivt. Små steg i taget. Brukar bli att man unnar sig nått på helgerna så går man upp lite. Så veckan blir en kamp att gå ner det man har gått upp och sen gå ner mer. Inte lätt alla gånger.

Nu väntar frukost. Ha en skön fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0