Snö i massor och skotercross!

Vilket väder man möter när man kliver utanför dörren hos Martin och Mona. Snöar för fulla muggar!
Så mysigt, lite läskigt att köra när det är helt oplogat men vi kom hem till slut.
Melodifestivalen hade ett bra bidrag denna delfinal och det var EMD! Låten växer ju mer man får höra den. Så klockrent var det med när Petra Mede presenterar EMD. Här har vi Danny och Erik och den tredje killen (Mattias), fan vad vi skrattade. För det är verkligen så, Danny och Erik har hitlåtar men Mattias då? Han halkar med bara. Skojigt nog så pratade vi om det innan detta inträffade. Komiskt!

Måste får visa hur mysigt det är ute nu!
Det snöar fortfarande. Fick lova att sopa(inte skotta) så det inte är allt för mycket i morgon.
Detta är inte vanligt här nere i skåne ska ni veta =P
Kanske man ska inskaffa en snöskyffel?

Imorgon väntar kvällsjobb, men det är helt okej, kommer finnas massor av varor så tiden kommer att flyga iväg. Just denna vecka får det göra det för jag längtar tills på fredag! Hoppas verkligen att dom blir friska snart. Malin låg med feber nu också, inte bra!
Men vilket som så kommer Mamma och Pappa ner så någon kommer jag att träffa.

Fick bilder från pappa idag. Pappa och min äldsta bror med familj hade varit i Svartnäs och kollat skotercross. Gissa vad man blev sugen på att vara där! Tänk ljudet från skotrarna och speciellt avgaserna, det är grejer det.


Daniel var nog sugen på att börja köra igen tror jag =)
 
Gustav - Buskillen nr 1 och sen bror min och Ida ♥ (Saknar er i massor)
Nu väntar en film, här är man inte trött längre. Slår vad om att jag kommer somna i soffan ikväll iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0