Skandal

Här har jag gått i över en vecka och längtat till skidskyttet som börjar idag. Jag tycker det är himla roligt att titta på och hejar fram svenskarna. Men nu när man slog på tv´n och sen ser vad det är för j-la banor det är. Det finns ingen snö i sydkorea, så dom har fått lov att skapa helt ny bana. Men för mig ger det NOLL inspriration att titta. Vem lägger VM i sydkorea? Det ska vara fullt vinterlandskap! Man blir ju deprimerad! Stackars skidåkare som får köra i så kallad slask! Nej fy fasen.



Det får bli städning istället, ljudet får vara på för titta kan jag bara inte.
Gick upp tidigt idag, vid 07.55 var jag på statoil och tvättade bilen. Allt detta för att hinna med hem innan skidorna skulle börja men det var ju inte direkt lyckad. Men jag kan tänka mig att många tvättar bilar idag med tanken på att solen skinner för fullt. Så det var skönt att ha det avklarat, nu är det bara att vänta tills det ska bli eftermiddag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0