Något stressad

Idag kommer jag ha fullt upp hela dagen och hela kvällen. Snart ska jag bege mig till jobbet och när jag kommer hem är det storstädning som gäller. Familjen kommer ner och jag måste ha det något städat för vissa är allergiska mot katter så jag ska försöka att göra det kattfritt som det bara går.
Kommer bli en lång dag för i morgon ska man hinna med en del innan dom kommer, träningen står på prio 2 iallafall. Igår tog jag en runda till stan för att inhandla dricka till helgen. Mamma rekomenderade ett nytt vin och det ska bli kul att pröva det. Sen blev det lite öl till boysen.
Nej om man skulle trycka i sig lite frukost innan jag blir sen!
Ha det fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0