Mycket glad

Två fulla kassar med jättefina kläder fick jag
igår, gissa vad glad man är att få en helt ny
garderob!!! Och inget behövde jag betala =)
Det var verkligen superkul, ska hänga upp det
ikväll och vika in i det. Det blev minst, 3 par byxor, 2 highwater byxor, 4-5 kjolar, 1 vårjacka
2 skjortor, 1 topp. Ja det är vad jag kommer ihåg men jag var så glad igår!
Så fin jag kommer vara på festerna nu framöver. Inte behöva oroa sig att man inte har nått nytt och snyggt att ta på sig. Hurra!

Nej nu väntar lunchen, magen har kurrat ett tag nu så det är dags att fylla på lite =)

Promenaden var nått som jag verkligen behövde, rensa tankarna lite!

Älskar dig Johan!


Kommentarer
Postat av: Lisette

Ullared gör en alltid på gott humör =)

2009-02-16 @ 18:41:12
URL: http://floppimig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0