Min rädsla.

Idag är det Semeldagen! Kanske man ska köpa hem till mig och maken? Det är ju så gott.

Iallafall så är det snart dags för att köra till tandläkaren, usch. Ska övervinna min rädsla. Hur jobbigt det än är. Kommer ha en helt ny tandläkaren och hur snäll han är mot mina tänder är ju den stora frågan.
Hoppas Hoppas det går fort och något smärtfritt!

Dagen kommer bestå av massa fix och trix. Sånt man har lagt åt sidan, men eftersom föräldrarna kommer ner i veckan så ska det vara tipptopp i hemmet och sen är det skönt att få det gjort också. Synd dom inte kommer ner så ofta för då hade man alltid haft ett fint hem =P

Nej om man skulle vika tvätten innan man kör?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0