Lördagskvällen

Igår var vi hemma hos Jenny och Fredrik på lite kalas. Det var en trevlig kväll med god mat och trevligt sällskap.

  
Massa släktingar och födelsedagsbarnet Jenny!

Fredrik med sin mamma

  
Jag (13kg mindre) Fredrik (9kg mindre =)) och Johan
Fredrik är skitduktig som tappar! Är väldigt impad, han ska komma i kapp mig har han sagt =) Det gör han nog snart, i den takten han har nu så!


Självklart spelade vi Wii, Leif är storspelaren 4 strike i rad! Not bad!


Jag och Maken! Love you.

Kommentarer
Postat av: Ida

Heja Malin. Följer din "kamp" med stor spänning och är så himla impad!!! Du är så himla duktig. Vill så gärna åka ner och hälsa på er, måste försöka få till det=) Kram på er och hälsa Johan.

2009-02-01 @ 21:29:33
Postat av: Malin

Hej Ida! Tack =) Ja jag vill med träffa er, det hade varit så roligt. Vi ska försöka komma upp i april. Ha det toppen. Johan hälsar tillbaka.

2009-02-01 @ 23:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0