Fredagen den 13!!!!!

Ahh otursdagen är här! hahaahah Nej jag fattar inte vad som är så speciellt med det. Det är en helt vanlig dag med nummer 13 bara. Jag bryr mig inte om det.

Träningen igår kväll sög stort. Har var typ slut på uppvärmingen, jag hade kunnat köra hem igen men jag gjorde inte :P
Har helt ändrat uppfattning till passet jag var på. Gillade inte övingarna alls.
Det blir nog så att jag endast kommer träna varannan torsdag istället, för då har jag bättre arbetstider och hinner med ett pass redan 16.30.

Kan inte fatta att det är fredag igen, veckan har bara flygit iväg. Men det är dags för att ställa sig på vågen och den visade -13.7 kg Känns toppen att det ger lite resultat för denna vecka fast det inte är så mkt, så känns det skönt att man närmar sig hel talen. Så fort man har kommit över så är det en kick att klara nästa 1kilo. Man tar det med 1 steg i taget.

Imorgon ska vi fira svärfar som har fyllt 60 år i onsdags. GRATTIS! Vi ska bli hämtad med taxi imorgon men vi får inte reda på var vi ska iväg och äta nånstanns. Så det ska bli jättekul.
Får skriva om det på söndag och visa bilder =) Vi struntar i 740 på söndag, vi får vänta tills nästa vecka. Snön kanske har tinat bort då och folk får lön veckan där på så det kanske är lika bra att vänta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0