Februari

Tuggade i mig 2 dextrotabletter och det blev bättre. Så det var en fröjd att kunna äta middag utan att få springa på toa. Man kan ju undra vad som startade allt?

Idag är det stängning på jobbet, lagomt roligt. Chefen ringde imorse och undrade om jag kunde hoppa in extra imorgon. Snäll som man är sa man ja, men hon kanske kunde ordna så jag kunde vara ledig på torsdag istället. Det var mycket snällt av henne. Så vi får se om det är nån som kan ta min torsdag.

Ska göra mig klar för att köra ett ärrende till stan och sen hem igen. Inte riktigt nått man vill göra utan man måste.

Idag ska vi sjunga hipp hipp hurra för Jenny och Gustav som fyller år idag!

GUSTAV 6 ÅR                                                     JENNY 28 ÅR
 
GRATTIS!!!!

Kommentarer
Postat av: Julia

Var det jag som fick din torsdag kanske? ;-) Åsa ringde nämligen mig också. Kanske får jobba på lördag också beroende på om M hoppar in för S som är sjuk. I så fall blir det 8-17. Men vi behöver ju inte festa järnet på fredag, så löser det sig nog ändå ;-) Hehe.



Kramar!

2009-02-02 @ 11:21:20
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/
Postat av: Ida

Gustav hälsar och tackar för kortet. Först blev han lite besviken för han trodde att han var bjuden på barnkalas, kortet såg ut som en inbjudan...=) Men sen såg han att det var grattis-kort från er och då blev han glad!! Kram Kram!!

2009-02-02 @ 14:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0