Dance with somebody

Det var så skoj att hämta bilen igår. Den är så fin så!

Förkylningen är kvar men ganska kontrollerad. Det är bara näsan som rinner. För det är skönt att slippa ha halsont och hosta. Så förhoppningsvis är den snart över.

Ja då var det fredag igen och dags för veckans vägning. -13.5 kg, blev lite paff att resultatet blev så men det är ju bara att tacka och ta emot. Jag är oerhört glad! Jag kommer närmare och närmare mitt delmål och det känns i hela kroppen.
Jag har 4 månader kvar att bli av med 6.5 kg. Så det lär jag kunna fixa.

Nu ska jag städa toaletten sen ska jag ta det lungt tills jag ska köra till stan för att få naglarna fixade. Happy
Ha en skön fredag!
Mando diao - Dance with somebody.....

Kommentarer
Postat av: Ida

Hallå Malin. Grattis Grattis. Du får fixa lite bilder på dig, ser ju i ansiktet att du tappat men 13,5 kg kan ju inte bara sitta där... Och såklart bild på er nya fina familje-bil!=) Ha det. Kram!

2009-02-06 @ 11:43:25
Postat av: Malin

Du är så snäll Ida! Nej jag ska nog avvakta tills jag nått mitt delmål med före och efterbilder =) Ja givetvis kommer det bild på bilen snart =)Ska inte du börja med en blogg?? Kramar i massor. PUSS

2009-02-06 @ 13:38:54
Postat av: Kusin Erika

Hej Malin! Gu' va duktig du är, härligt! Jag följer din blogg ska du veta. Kul med nya bilen också. Dina föräldrar var här hos oss igår och hälsade på, då visade Thomas en bild på bilen. Vi har också köpt en V70 =) Ha det bra och krya på dig! Kramar!

2009-02-06 @ 15:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0