Lucia

Idag är det lucia och tredje advent. Som vanligt har jag vaknat av smärta i kroppen så nu är jag uppe. Denna gång fick jag lov att ta värktablett.

På tv´n är Lucia firande från Växsjö på. Ljus tända och det är väldigt mysigt fast man kämpar.
Ska strax kolla på skidskytte från gårdags jaktstart av herrarna. Sånt är superskoj att titta på. Heja sverige!

Igår var vi hos svärföräldrarna och firade min kära svärmor som fyllde år i fredags. God mat och trevligt sällskap. Vi snackade hus och barn för det mesta=) Alla var väldigt om och kring sig om mina problem och det känns underbart att man har en "släkt" som man vet bryr sig, både om det är litet eller stort. Fast man kommer "utifrån",För dom såg att det inte såg stod rätt till.
Klockan sprang iväg men vid 23 började det bli jobbigt och vi kom iväg vid 00.00 med en Malin som kved.

Hoppas ni alla får en trevlig söndag. Kram


Kommentarer
Postat av: Erika i Bjurs

Åh Malin... Läste om din rygg, stackars dig... Usch och fy. Hoppas verkligen att det släpper lite så du slipper gå med det där hela graviditeten. Kramar om

2009-12-13 @ 22:34:36
Postat av: Johanna

Hoppas att allt går bra idag : )

2009-12-15 @ 12:00:38
URL: http://baradu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0